DESERTUL FĂRĂ E-uri, fabricat în România, a mai făcut un pas către consumatori

 In desert

CREMOLA va fi disponibilă de la finalul acestei săptămâni, și în cele 35 de hypermarketuri Carrefour  din întreaga țară.

Valoarea nutritivă dată de ingredientele naturale, precum și lipsa totală a oricărui aditiv, recomandă CREMOLA pentru consum în orice anotimp.

Conform părerilor avizate ale specialiștilor în nutriție, consumul de aditivi alimentari reprezintă una dintre cauzele principale ale degradării accelerate a stării de sănătate a populației.

CREMOLA este brandul de desert industrial fabricat în România, ale cărui produse sunt preparate exclusiv din ingrediente naturale, cu mult lapte proaspăt și fără niciun aditiv.

Compoziția specială a produselor CREMOLA face ca acestea să fie deosebit de hrănitoare, furnizând organismului nutrienți valoroși precum calciul si proteinele din lapte, sau grăsimile prețioase din lapte și gălbenuș de ou. De aceea, CREMOLA, deși se incadrează în categoria înghețată, poate fi consumată cu reale beneficii nutritive în timpul iernii, când nevoile noastre nutriționale sunt mai mari decât în sezonul cald. Nu întâmplător, cel mai mare consum de înghețată per capita se înregistrează în țările nordice.

În plus, produsele CREMOLA (așa cum sugerează și numele) beneficiază de o cremozitate desăvârșită , iar nutriționiștii ne spun că textura cremoasă a unui desert stimulează descărcarea de endorfine, generând stare de bine.

În alegerea unui tip sau altul de desert, trebuie avut în vedere că procesul de congelare este singura metodă prin care un desert industrial plin de nutrienți din lapte și ou, dar fără niciun fel de conservanți, poate ajunge la marea masă de consumatori, cu gustul și cremozitatea nealterate. Este foarte important, insă, ca de la producție până la consum, produsele să fie permanent păstrate la temperatura standard (-20 gr. Celsius) și să nu fie recongelate după decongelare. Doar înainte de consum, CREMOLA trebuie lăsată 15-20 de minute la temperatura camerei, pentru a se decongela parțial și a căpăta consistența cremoasă.

CREMOLA este disponibilă în acest moment, în două variante de arome: vanilie și ciocolata, la caserole de 500 ml (365 g) și 1000 ml (650 g).

Deși există mulți consumatori care iși doresc să găsească produsele CREMOLA în oricare dintre magazinele care au în vitrină spațiu alocat produselor premium, acum le pot găsi doar în rețeaua KAUFLAND și în cele 35 de hypermarketuri CARREFOUR  din întreaga țară.

De aceea, invităm încă o dată, departamentele de achiziții ale tuturor rețelelor care vând produse premium, să analizeze beneficiul pe care îl pot oferi consumatorilor, prin prezența în toate magazinele, a unui desert industrial fabricat în România, exclusiv din ingrediente naturale.